Comença la tercera i última fase dels pressupostos participatius

Comença la tercera i última fase dels pressupostos participatius

4 octubre 2016 per Regidoria de Govern Obert

Els ciutadans podran triar tres de les 22 propostes que han quedat i que sumen uns 140.000 euros.

Des d’avui i fins al proper 31 d’octubre es podran votar les propostes resultants dels filtres tècnics i de la primera tria ciutadana que es va fer el passat mes d’agost per tal de dissenyar els pressupostos participatius de 2017.

En total cada ciutadà podrà votar tres propostes de les 22 que hi ha recollides per poder-se desenvolupar l’any vinent a Vinaròs. Les 8 més votades seran les que es duran finalment a terme.

El llistat de propostes que ha quedat suma uns 140.000 euros, segons els tècnics, que en una segona revisió van descartar alguns suggeriments per motius principalment econòmics, tot i que també es podran llegir a la web www.participa.vinaros.es.

Tenint en compte que és la primera vegada que utilitzem este sistema, estem satisfets però hem de continuar millorant per corregir alguns errors i implicar més a la ciutadania en el procés”, ha explicat el regidor de Noves Tecnologies i Participació Ciutadana, Hugo Romero.

Amb els pressupostos participatius es busca augmentar el poder de decisió dels ciutadans dins les institucions públiques. “Esperem que en esta última fase participen moltes més persones per tal que les propostes escollides estiguen recolzades per gran quantitat de vinarossencs i vinarossenques”, ha conclòs Romero.

14536905_10210722577719882_1857075501_o

Comienza la tercera y última fase de los presupuestos participativos

Los ciudadanos podrán elegir tres de las 22 propuestas que han quedado y que suman unos 140.000 euros


Desde hoy y hasta el próximo 31 de octubre se podrán votar las propuestas resultantes de los filtros técnicos y de la primera elección ciudadana que se hizo el pasado mes de agosto con el fin de diseñar los presupuestos participativos de 2017.

En total cada ciudadano podrá votar tres propuestas de las 22 que hay recogidas para poderse desarrollar el próximo año en Vinaròs. Las 8 más votadas serán las que se lleven finalmente a cabo.

El listado de propuestas que ha quedado suma unos 140.000 euros, según los técnicos, que en una segunda revisión descartaron algunas sugerencias por motivos principalmente económicos, aunque también se podrán leer en la web www.participa.vinaros.es.

“Teniendo en cuenta que es la primera vez que utilizamos este sistema, estamos satisfechos pero debemos seguir mejorando para corregir algunos errores e implicar más a la ciudadanía en este proceso”, ha explicado el concejal de Nuevas Tecnologías y Participación Ciudadana, Hugo Romero.

Con los presupuestos participativos se busca aumentar el poder de decisión de los ciudadanos dentro de las instituciones públicas. “Esperamos que en esta última fase participen muchas más personas para que las propuestas escogidas estén apoyadas por gran cantidad de vinarocenses”, concluyó Romero.

  • Ximo Valls

    per que 22, no eren 30????

    • Regidoria de Govern Obert

      Bones Ximo, per a la última fase de les propostes els tècnics van aconsellar negativament sobre algunes propostes. El detall el tens a la pestanya Pressupostos Participatius, Relació de propostes.

      Moltes gràcies i disculpa les molèsties.